Sklejka antypoślizgowa

Sklejka obustronnie foliowana z odciśniętą jednostronnie lub dwustronnie strukturą antypoślizgową. Wykonana na bazie sklejki liściastej – wodoodpornej. Dodatkowo w standardzie posiada pomalowane wąskie krawędzie. Doskonale sprawdza się w przemyśle transportowym tak  lądowym jak i morskim oraz w przemyśle budowlanym na podesty i rusztowania.  W zależności od przeznaczenia, zastosowania gatunku drewna, koloru, struktury warstwy zewnętrznej oraz budowy wewnętrznej oferujemy różne rodzaje sklejek antypoślizgowych.

sklejka antypoślizgowa

Parametry

4-40 mm

I, II

1250mm x 2500mm, 1220mm x 2440mm, 1500mm x 3000mm, 1500mm x 2500mm, 2130×1250 mm

Cięcie na wymiar, frezowanie i obróbka CNC

Dostępne kolory

Typy sklejek

sklejka antypoślizgowa

Standardowa sklejka antypoślizgowa

Na górnej płaszczyźnie posiada wytłoczoną strukturę siatki, dolna płaszczyzna jest gładka, wykonana na bazie drewna brzozy lub tzw kombi (brzoza + sosna) o gęstości 670-720 kg/m3, sklejona klejem całkowicie wodoodpornym na bazie żywicy fenolowo-formaldehydowej, najczęściej pokryta filmem fenolowym o gramaturze 167 g/m2 w kolorze brązowym, wąskie krawędzie dwukrotnie malowane farbą wodoodporną, dostępna w szerokiej gamie formatów i grubości. Bardzo szeroko stosowana w podłogach naczep i przyczep, w rusztowaniach oraz różnego rodzaju podestach.

Sklejka antypoślizgowa heksa

Na górnej płaszczyźnie posiada wytłoczoną strukturę heksogonalną, dolna płaszczyzna jest gładka, wykonana na bazie drewna brzozy lub tzw kombi (brzoza + sosna) o gęstości 670-720 kg/m3, sklejona klejem całkowicie wodoodpornym na bazie żywicy fenolowo-formaldehydowej, najczęściej pokryta filmem fenolowym o gramaturze 220 g/m2 w kolorze brązowym, wąskie krawędzie dwukrotnie malowane farbą wodoodporną, dostępna również w kolorze czarnym lub szarym. Stosowana w podłogach naczep i przyczep oraz wszędzie tam gdzie wymagana jest wysoka odporność i estetyka powierzchni.

Zastosowania

anty1

Transport

Podłogi w naczepach i przyczepach, elementy nadwozi pojazdów dostawczych i specjalistycznych, środki transportu wewnętrznego np. wózki, przyczepki samochodowe.

Budownictwo

Rusztowania, podesty, antresole.

anty3

Opakowania

Skrzynie, skrzynki do przewozu sprzętu muzycznego i estradowego.

anty5

Inne

Podłogi hal przemysłowych, ciągi komunikacyjne, sceny, podłogi aut dostawczych, kontenerów i statków, wszędzie tam gdzie wymagana jest duża wytrzymałość mechaniczna oraz zwiększony współczynnik tarcia.

keyboard_arrow_up